Brandkvinnan Moa

Efter första dagen på praoen steker jag nu krabbelurer till lunchen i morgon. Dagen har varit jätterolig och jag har åkt brandbil som aldrig förr.. För er som inte visste praoar jag på räddningstjänsten. Kanske ett framtida jobb? Nja vet inte.. Hahaha men jag har iaf gosat omkring med brandmän i mjukisställ hela dagen idag. Själv fick jag låna ett och jag kände mig som "en i gänget" Jag var den enda tjejen förut hon som tog hand om alla pappren och räkningar.. Men hon såg jag inte skymten av förutom när det var fika och så kallade "bullen" bjöd på just bulle. Men jag avstog av mitt kak och bullförbud.

När vi nu hade lärt känna varandra så väl så passade det ju bra att vi skulle till badhuset. Så nu alla barn har jag badat med brandmän! Har även boxerat en gubbe som inte rakat sig på tre dagar men han tyckte jag var bra så det gjorde inte så mycket.

Vid lunch kom ett larm men jag fick inte hänga med.. Så jag satt där i min ensam het och väntade. 

Pussar på er alla brandmän där ute!

Kommentarer
Postat av: Gooooosa

verkar som om du har haft en spännande dag idag Mosen! :)



Hoppas du har det bra, vi får ses snart darling! <3

2010-11-01 @ 20:23:49
Postat av: Lina

vad roligt det låter! Var dom snygga hihi? 8D

2010-11-02 @ 10:19:16
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: liselotta

thanx sweetie! :D <3333

2010-11-02 @ 11:54:51
Postat av: hanna

re: haha, linsreflektion?

2010-11-02 @ 12:15:52
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback