en kub full av färger

Ny design igen men är inte riktigt nöjd så ni kommer kanske att se lite skillnader under de närmaste dagarna. 

Idag var det Silvatrofén och som vanligt varje år står jag och öppnar läskeflaskor. Vet inte hut många jag öppnade men runt två hundra stycken! Jag kan det där alltså. Liselott och hennes syster sprang men de hade varit lite trötta så tyvärr kom det lite längre ner på listan denna gången. Julia och Malin snurrade lite till en kontroll men kom ikapp klungan de hade dragit tidigare på banan. Slutade på en sjunde plats och 100 kronor rikare pga av ett vad. 

Resten av dagen har jag spenderat med min rubik's cube. Som det känns nu kommer jag inte lösa den inom en snar framtid. Men på nätet stod det att man kan klara den på 20 vridningar så jag ska satsa på 19! 

Tack Malin för de mycket mysiga och väl passande vintertightsen! Jättesköna dessutom! Nu ska jag pilla lite med min kub och i morgon då blir det antagligen en liten tränings tur på mörran och sedan en fototur! 


en bild som skulle behöva en makeover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback