Jag har ett eget schema!

Andra dagen på stationen var inte fullt så aktiv som igår. bara ett larm idag som utlöstes på morgonen hos hotel viking där de hade rostat en macka lite för mycket. Jag och "kebbabas" förberedde för rökövningen deltidsbrandmännen skulle ha på kvällen, (där jag och Leo hade städat lite tidigare)Sedan plockade jag och Bullen in disken och sedan lärde Polle mig lite om deras lufttuber som de har på ryggen. Sen hängde jag väl bara efter och tittade på. 

I morgon ska jag få pröva på labyrinten, åka höghöjds fordon och göra lite tester och så där. Jag får se vad som står på mitt schema! Vi får se hur det går men nu måste jag hitta på någonting jagkan ha med mig som lunch i morgon. 

Puss paj!

Kommentarer
Postat av: Sofia Morgardt

Du vann min tävling i min blogg, nu behöver jag bara din adress, skriv den på msn, i en kommentar (som jag inte publicerar) eller så kan du maila den till mig på: [email protected]



grattis!

2010-11-03 @ 08:49:23
URL: http://sofiamorgardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback