ettusen etthundra femtiofem kronor fattigare

Hemma efter en lååång och amazing dag i Göteborg med Liselott. Hihi har nog aldrig köpt så mycket som idag... Ska jag räkna upp allt? Vi får se på den saken. Det var jätte kul att vara Göteborg och på tåget luktade det tåg och på terminalen gick det runt "coola" folk haha! Vi gick runt ch runt och runt i butikerna tusen gånger och tillslut hittade vi något! 

Bilder får ni antagligen se i morgon för nu ska jag packa klart till stafett DM. Jag ska springa med Malin och det kommer nog att gå bra har ju bra sprungit D16 en gång tidigare... Men då var det rätt lätt. Vå får se. Lycka till till oss! 

Sov gott! 

Puss på dig Liselott!

Kommentarer
Postat av: lottalisa

Puss på dig Mosis! <3

Jag hade jättekul! <3333

2010-09-19 @ 07:35:19
Postat av: Lina

ÅÅÅÅH JAG VILL SE VAD DU KÖPTE :DDDDDDD

2010-09-19 @ 15:31:31
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback