Moa sitter på toa :DDD

Hallåhallå, Linadenbästa här! Ville bara tala om att moa är för upptagen för att skriva nuförtiden, så hon har gett bort sin blogg till mig... nej det har hon inte men jag tänkte i alla fall skriva hur underbar hon är!
Här har ni 10 saker med Moa som är bra:
1. Hon är söt
2. Hon är megasnäll
3. Hon är duktig på att fota
4. Hon är rolig
5. Hon är världens mysigaste
6. Hon har världens finaste klädstil
7. Jag har alltid roligt tillsammans med henne
8. Hon är bra på att lyssna
9. Hon förstår vad man menar
10. Hon är bra på det mesta
(Ina tycker också att Moa är bra för att hon är kompis med Ina Strandh... ja samma Ina som sa det alltså men det tyckte inte moa!)
Nu ska jag ta och dra men innan dess ska jag länka till min blogg:

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETLÄNK
Och några söta bilder från moas dator också:
Här ser ni vad moa gör på fritiden! :D

Kommentarer
Postat av: moagoa

bara för att lin är bäst!

2010-09-20 @ 22:00:59
URL: http://moasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback