MIN MUR MOA

nu tänkte jag berätta om en liten flicka som heter moa gustafsson. hon föddes den 29 augusti, på samma datum som michael jackson men dock inte samma år. denna filur är född 1996 och hon bor i uddevalla, och det har hon gjort i hela sitt liv om jag inte har fel.
hon har brunt, ganska långt hår. hon har sparat ganska länge. hon har finnar precis vid hårfästet och det
är därför jag kallar henne för muren. finnmuren. nu ska jag inte säga att jag är nån beautyqueen direkt, mina finnar sitter mer utspritt och moa har fått för sig att kalla mej för ön. eftersom jag består av öar och inte någon mur.

moa är en otroligt söt och uppåt människa. varje dag jag känner mej nere eller trött i skolan så går det banne mej inte att inte bli glad när hon kommer skuttandes genom korridoren för att ge dej en bamsekram. hon har exakt lika dålig humor som jag och vi kan skratta åt det mesta.
jag har aldrig varit ovän med moa eftersom vi inte har något att bråka om. jag kan inte ens - och nu tänker jag faktiskt efter - komma på en enda anledning till varför jag skulle börja bråka med moa.

moa är en av mina allra närmaste. jag kan fanimej berätta allt för henne, det är inte alltid hon förstår precis hur jag känner och det har jag förståelse för.. jag tror inte nån riktigt förstår hur jag känner ibland, men moa fattar ändå det mesta. och gör hon inte det finns hon ändå alltid där som en underbar, gosig, mänsklig nallebjörn.

min bästis moa gustafsson,
jag älskar dej!

.. du vet vem jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback