wii och skidor!

halli hallå igår blev det bara en bild på pappas arm tihi, orkade inta skriva men nu ska jag berätta lite om gårdagen o idag. igår var jag med hanna och spelade hennes ny wii sport wiiii vad kul hahaha! vi boxades o spelade golf, baseball, bowling och tennis o nu är man slut i armarna! fatta vad man blev svettig! det var andra gången jag spelade o första va med madde o då hade jag ont i en vecka efter åt i ena armen! det var längesedan jag träffade hanna så det var väldigt kul! vi gjorde spagetti och köttfärs också mmm va gött!
idag har jag mamma o pappa åkt skidor vid näset, vi åkte förbi spåret mot hällerstugan o lite vidare där vi grillde prinskorv faktiskt de har ja ju inte levt på sedan julafton, men det är gott iaf!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi måste göra något nån dag! Saknar dig :( <3

2009-12-29 @ 17:38:49
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Jag tycker att vi ska följa varandra på bloglovin :) Vad tycker du? Kraaaamizar :)



Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka gratis sms :)

2009-12-29 @ 18:08:12
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Saadet

Har lagt till dig också på bloglovin nu :) Ja, kolla på den blå banner till höger i min blogg där det står "Skicka gratis sms varje dag". Klicka på den och följ intruktionerna så kommer du att kunna skicka SMS GRATIS VARJE DAG! Bra va? :) Puss puss

2009-12-29 @ 19:03:25
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback