balloons

hej igen! har nästan precis kommit hem efter ja, berättelsen börjar här.. imorse vid 8 vaknade jag i hannar säng men somnade om och vaknade sedan till pling plong eli pling vi znoosade några gånger tillslut gick vi upp och duscha men det vet ni ju.. när vi kommit på bussen till kh och klivit av några minuter efter letade vi upp speciella blyertspennor till hanna och de hittade vi på claes ohlsson. sedan movade vi vidare till willys och till vitlöksbaguette hyllan, vaniljmunks hyllan, kak hyllan och sedan till smultroncidern, nyttigare picknick kunde det inte bli! vi satte oss vid klocktornet och tittade ut över kungstorget medan det blåste och sockret yrde från ÄPPELMUNKARNA!!! vi trodde vi skulle dö. det hade blivit fel.. hur kunde vi? onajz asså. men vi klarade oss. 

klockan 14.50 var det dags för mig att kila för att mamma hade tjatat dö huvudet på mig. du ska vara vi vårdcentralen 15.30, du vet väl hur du kommer in? JA JAG VET. så jag kutade till skogslyckan, för att ta en spruta mot TBE. blev skutsad av mamma ner till stan igen och till pingskyrkan (köpte där halsbandet) och hem igen för att sedan hämt amin väska hos hanna. efter det övningskörde linnea sedan åkte vi hem och kjag började leka med kameran. hittade en spök inställning eller vad man ska kalla det hanna vet nog vad jag menar för vi gjorde det med hennes kamera när hon sov här en gång;) 

today's bling bling


Kommentarer
Postat av: hanna

det har vart askul! förutom det där med munkarna.. euw!

love ya moshögen <3

2010-04-20 @ 00:09:02
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback