10-mila snart

glömsk som jag är glömde jag datorn i skolan igår så den har jag varit data lös. tråkigt, men nu har jag den igen! 

slutar efter denna lektionen skönt! nu har vi spanska och gulliga amanda har bakat chokladmuffins det ska bli goda att äta som förrätt innan hawiipizzan som väntar på pigvin. jo efter skolan hoppar nåe tjejor i klassen över maten och så sticker vi ner till pigvin för att unna oss varsin pizza, fast jag och liselott ska dela.

när jag kommer hem ska jag packa det sista inför 10-mila i helgen, åker vid tre. jag, malin, julia och victor springer i samma lag hoppas det går bra! kommer inte att skriva under helgen eller vem vet hahaha! tar med mig kameran så det blir bilder efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback