det blir aldrig som man tänkt sig

nä det blir det inte, eller ibland kanske. men idag blev det absolut inte som jag tänkt mig.. det jag skrev förut ingenting av det där har jag gjort. för klockan tio åkte vi te klubbstugan, klubben hade grejardag, så en liten del av hela klubben klippte häckar, tvättade husen, trasslade med trådar, krattade löv, plockade grenar, dammsugit , rensat bland möbler och kartor och annat sånt där som gör omgivningen fräschare. o alla grenar och pinnar och häckdelar har vi eldat upp! där vi sedan grillade varma hundar översatt till engelska. 

nu ska jag hjälpa pappa att laga mat, o malin du är bäst på att grilla korvbröd! 


Kommentarer
Postat av: maliiiin

min talang är oslagbar!

2010-04-18 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback