early !

igår efter skolan cyklade liselott med hit. vi åt kyckling och ris, vi bakade bröd, vi målade, kollade UP och hade det riktigt mysigt.. när gullegisen hade cyklat hem satte jag mig framför tv'n och kollade på anna anka söker assistent, drömmen om italien, och andra program in i mellan. 

idag cyklade vi till skolan och inom vi ingår jag, lisa och liselott. vi fick vara uppe hos niorna och jag gjorde då klart repetitionsuppgifterna så nu får jag göra matteprovet. jag och lisa cyklade sedan hem typ 2-3 timmar innan vissa andra för hemma ska det lagas mat till imorgon, nu gör jag potatissallad. vet inte vad lisa lagar till med bea och melinda at melindas place. hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback