efter två dagars väntetid får ni..

efter två dagars strejk av bloggeri ska jag nu ta och skriva. jag har rät mycket att skriva om så det blir nog ett rätt långt inlägg..
jo efter jag och liselott hade varit ute och sprungit gick vi hem till mig och gjorde ansiktsmasker och fräschade till oss! vi gjorde inte mycket mer än att sitta vid datorn tills vi skulle lägga oss. på morgonen där på skyndade vi oss till bussen och åkte ner till kampenhof och traskade till UP. väl där funderade vi ut vad vi d´skulle skriva om men kom inte på något så vi gick ut och fortsatte med " har du deklarerat? " vi skulle fråga tre stycken men eftersom det var några som inte ville vara med på bild frågade vi runt sex. det pinsamma var att vi frågade en som hette malin kvittvall, men när hon sa det trodde jag hon sa klittvall, och jag trodde jag skulle dö av skratt hahaha!!( jag skrattade inte högt, fick fram typ ett "fnys")  men det pinsammaste var att när vi kom till baka för att skriva ser vi en tidning ligga på skriv bordet.. gissa vem som är på första sidan!?!?! är det inte malin kvittvall!! och det var då vi märkte att hon hette kvittvall istället för klittvall.

när vi kommit tillbaka från lunch samma dag (vi åt tacosallad på cactuz) skulle vi skriva sju frågor till en tävling som hette sjuan, världens bästa frågor kom vi på hahaha!! hemma hos mig hoppade vi studsmatta då vi kom på att vi ville hoppa tvist, så mamma och linne körde iväg för att köpa det samtidigt som de skulle övningsköra. men det fanns inte så vi cyklade bort till konsum. väl där var det en äcklig sliskig gubbe som typ följde efter mig och liselott. han kollade på mig och samtidigt bet han typ och bläää!! i kassan stod han och vred på huvudet och gned det mot bröstet. så när vi hade betalat sprang vi till cyklarna för att fort sätta på oss hjälmarna och cykla där ifrån. när vi fått på oss hjälmarna ser vi han kommer och stirrar på oss! vi bara skynda !! är vi kom hem hoppade vi tvist tills liselott skulle gå hem. PS vi träffade en fyllegubbe som spelade nonstop på mp3 :)

dag tre: vaknade jag 40 minuter försent så jag fick skynda mig rätt rejält, fast det gjorde jag inte. hehe, men cool som ja e hann jag och blev för tidig. på Up idag kollade vi igenom frågorna och bestämde oss för att byta ut frågan: "vad står förkortningen AB för?" mot "vilket år instiftades kanelbullens dag?" efter det skulle vi och ta vårkort till ett uppslag. vi gick strandpromenaden, upp till emaus, ner tillstan för att äta. eftersom vi hade ätit på cactuz de andra dagarna gjorde vi det idag igen. gött mos! vi tog några bilder till och sammanlagt blev det 413 bilder :) som vi kollade igenom, redigerade, rensade och gallrade. tillslut fick vi fram 8 vårbilder och en text till. vi gick 40 minuter på övertid så imorgon i skolan slutar vi tjugo över två :) hahaha ne d men det hade vi velat! :D
läs mig senare !
jag älskar oss!

Kommentarer
Postat av: liselotta

jag har haft de tre typ bästa dagarna på länge med dig min älskade moa :) <33



och vet du? jag älskar också oss :D <3333333

2010-04-14 @ 19:14:02
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback