freshness

aaaahhh.. nu är jag fräsch som en tvål! jag har bytt pyjamas och skakat täckena, duschat och smörat in ansiktet med renande salva ahhh.. härliga tider vettu!  imorgon fyller min storasyster år, men jag ska inte säg vad jag har köpt.. hon läser ju min blogg hahaha!! idag har jag gjort följande saker: 
  • jag har letat efter en Nikon D90 m objektiv - någon som vet något? 
  • räknat mina feta stålar
  • bakat daimtårta - just det det ska vara 6 dl vaniljsås
  • sopat ihop grushögar och grejat med växthuset
  • gömt mig för kristu vandrare hahaha- berättar mer sedan
  • nu kommer jag inte på mer :p


 jo det där med "kristu vandrare" hahaha så mega najsigt!
det var så här: 
familjen satt och åt sin goda flygande jacob, linnea ser med förskräckt blick ut genom fönstret mot granarnas hus. på trappan står det två damer med varsin bibel. vi ba neej vi måste gömma oss! (förlåt er som tror på gud men det gör inte vi, men det får ni respektera, vi respekterar er) så alla slängde sig ner på golvet! ahhahahhah!! 
fresh!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHHAHAHAHAHHAHA kristu vandrare verkar läskiga :o Jag tror nog på gud men är inte sådär duvet superkristen! Jag bara tror att det finns någon däruppe! :D

2010-04-05 @ 22:36:45
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback