guess whaaaat!!!!!!!!!

no you can't!!! I'm the happiest person in the hole fucking wooorld! now i'm gonna tell you my story..

jag vaknar av att väckarklockan ringer, stiger upp och gör mina behov. efter att jag ätit en rejäl frukost klär jag på mig orienteringskläderna och sedan hoppar vi hoppar in i bilen och kör mot partille. vid tc ser jag att jag att jag startar 10.30 precis och har 500 m till start och en 3,2 km bana soft. springer i väg med kartan i hand när starten gått och springer o spring o springer o springer ja ni hajjar... bra gick det i alla fall = jag vann och jag vann this
en högtalare till mobilen inte så bra ljud men en då! nu fortsätter vi..
efter tävlingen (linnea trea mamma vann också) stannade vi till vid ikea bäckebol och köpte plåster
, priser till knateknatet ? jag kollade på en lampskärm men den köpte vi inte :( vi käkade och betalade och gick ut till bilen. mamma körde bort till en väldigt stor affär.. där det fanns riktigt roliga prylar och detta köpte jag...




















































































CACHING!
NIKON D90 + AF-S NIKKOR 18-105mm 1:3.5-5.6 G ED VR NAJZ!
i'm a happy fish, can't believe it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis :P

lägg upp bilder :)

2010-04-24 @ 22:42:21
Postat av: Lina

Grattis moisgois! :DD

2010-04-24 @ 23:32:21
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: moagoa

vem är den anonyme ? är det an onym?

2010-04-25 @ 09:41:05
URL: http://moasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback