hej i tv rutan!

tack felix för det gulliga inlägget! tur att det finns någon med bra självförtroende. igår skrev jag inte.. hade inte tid skulle göra lite läxor, träna och så grejade jag med annat. igår var det även första dagen på ten days som jag träffade alla goingar, riktigt hääärligt! 

idag började min cykel debut för i år om det var någon som ville veta, cyklade med liselott och lisa! tyvärr skulle de ner till stan efter skolan så jag cyklade hem själv. oh voff! vad jobbigt det var! det var så längesedan, men på måndag går det nog bättre för då har jag luft i däcken :) hoppa studsmatta ska jag göra nu! 
btw nu ska ringa pappa och säga: om inte fredrik svarar på mitt mail tänker jag köpa den där förbaskade kameran som jag väntat på sedan i somras!  


som ni ser har hanna råkat ut för en olycka

Kommentarer
Postat av: liselotta

hhah och du har blivit tre år ;) ahha du är så gullig <3



ja, jag tycker banne mej att du ska köpa kameran nu Moa! :D <3333333

2010-04-16 @ 16:42:20
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback