helgen är här å lyser fred på jorden

go kväll nördar, bloggläsare, hundar och katter! mår ni  b r a  det gör då ja. nu sitter jag på mitt rum och ska byta om till myskläder. mmmm så mysigt! ska sedan gå ner och checka om det finns nåe råligt att se på tv, det är ju trots allt lördag i morgon! hmm vad ska jag hitta på då? ut och springa med pappa kanske..
tiden då jag inte inte har skrivvit alltså de senaste fyra timmarna har jag: hoppat studsmatta, hoppat hopprep, lagat mitt armband lyssnat på music,grillat korv, ätit upp korven jag grillat, gjort en mur tillsammans med pappa, planterat en vinranka och softat liite! ni kanske hör av mig senare! 

yesterday is history, today it's a gift, tomorrow it's a mistery - jag är överdrivet glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback