I loving it!

morning darlings! igår var det en rätt rolig, tokig och ledsamdag. men idag ska det bli andra bullar! liselott och hanna kommer hit för att sova över och det kommer bli attans mysigt! underbart, najz, så himla roligt, love ya guys<3 och detta kan jag sitta och säga innan det har hänt, för jag vet att det kommer bli det! 


idag vaknade jag 8.15 med ett ryck! ganska tidigt för att ha somnat runt 00.30. jag bara flög upp. eller överkroppen flög upp! och när ögonen öppnade sig såg jag hur ljust det var i rummet, våren är här. jag vet inte vad sk aha på maj idaj får se. (inte viktigt att veta) ska möta de goa tjejerna på kh runt vet inte, för att hyra film sen blir det buss hem till mig! nu kurrar maggen så får kila ut till köket för att lugna ner den! 
Y
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Kommentarer
Postat av: lottalisa

jag hoppas det bli funnybunny kanin! :D <3



puss på dig ängeln min <33333

2010-04-02 @ 09:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback