I will never forget this time<3

sitter på balkongen med ur blåsta ägg, skissblock och målarfärger. idag har jag och liselott satt upp studsmattan men vi hoppade inget eller jag gjorde det lite, efter det skulle vi gå ut med vickan men hon var redan ute på promenad. så vi gick in för att måla istället. jag följde henne hem till hennes gula hus och gick vidare till min gamla äckel skola och fick tillbaka massa minnen, både glade och ledsna. när jag tillslut bara fick dåliga minnen gick jag raka vägen hem med min ljusa jeansjacka, min randiga tröja och min svarta tights. härligt! så nu är jag här och väntar på att mamma, linnea och pappa ska komma hem för att vi sedan ska kunna åka till faror och farfar för påskmiddag. ska bli mysigt. nu ska jag fortsätta att måla! glad påsk och ha en fortsatt trevlig lördag<3!

Kommentarer
Postat av: liselotta

jag hade en underbar kväll/natt/dag med min underbara moa <33333 glad påsk på dig älskling :D <3

2010-04-03 @ 15:28:01
Postat av: Lisa

Sv; Tack :D Glad påsk på dig med.

Jadå godis fick vi också. och jag ska hade bäst i fjällen, hade bra här hemma :D

2010-04-03 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback