myspys

idag har jag och liselott bott i sängen med datorn och med tv'n! hahaha busiga vi. vi spelade vintergatan och varvade det två gånger, såg på en och en halv film och åt inte så mycket hahaha!! den där kycklingen, och riset hahaha!! så när jag kom hem höll jag på svimma, oj då! men jag lyckades ta mig till träningen, jag fick ha mina stövlar när jag skulle ut i skogen och leta kontroller min orienteringsskor försmå. därav mina blåa tånaglar! så då blev det stövlar istället. det var ju godis träning så för varje kontroll fick man en godin men jag har ju godisförbud så jag åt bara några tihi! nu är jag hemma och snackar med jacob på skype som vanligt! hahaha! bye read me tomorrow!

Kommentarer
Postat av: liselotta

men mosgos, om du var hungrig kunde du väl ha sagt det!



puss på dig <3

2010-04-09 @ 09:00:40
Postat av: Madde

Det där var nog den tuffaste headern jag någonsin sett. Om du är fotointresserad, vilket du antagligen är då jag hittade din blogg under fotobloggar, så kan du ju kolla in på min fotoblogg.

2010-04-10 @ 22:11:30
URL: http://madiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback