sako 1

idag var det första "sakoträffen" eller kallas det så? jag vet inte iaf.. åkte med wassenius till vännesrborg, till sako, till träning. fick anmäla mig på plats och skulle sticka iväg 18.34 men stack iväg 18.36, de hade givit mig fel starttid men bara bra för mig för då fick jag två minuter kortare tid. det var bara 2.8 och typ stig och lita i skogen så jag var bara ute i 21 minuter, för malin gick det bra men det kunde gått bättre så hon blev tre i D16 Ö. (jag vann om ni ville vet) nog om det.

imorgon har vi matematikprov så ska kolla igen om kapitlet ekvationer lite. kan det rätt bra faktiskt en grej jag har lite svårt för. efterskolan blir det till att cykla till UP göran ska skriva på nåe lapp, hemma ska jag göra läxor.

night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback