skam den som ger sig!

först och främst måste jag berätta att händelse vis när jag lekte med kameran kom jag äntligen på hur man använder manuell!!! nu till det lite mer oväntade..
dagen då jag var med hanna alltså dagen då vi slutade skolan för jullov tappade jag min nyklar. vi hade skoj brottats och på "ängen" där de låg hade det kommit 20 cm snö. efter att vi skoj bråkat klättrade vi upp på äsperödberget och ner igen. jobbigt! sedan bar det av till skolan för att ta farväl för denna gång. jag märkte då att mina nyklar var borta och dagen efter gick jag och mamma samma tur men utan resultat, men idag den nionde april gick we the same tour and we found them!
snart kommer älskling hit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback