skype, stället där de bäst hänger

hejj alla goa läsare! nu snackar jag med liselott på skype och med hanna på chatten på skype. hanna är i fjällen och har stukat tummen så jag håller den goa lilla varelsen vid liv. annars idag har jag typ bara snackat med dom, jag har varit ute lite och fått frisk luft, jag fiser för mycket! skoja. klockan 18.00 exakt ska gästerna till linneas kalas komma. det vill säga hela tjocka släkten och de godis ätande kusinerna. jag tog mig mjölk och en kaka för att lugna min huvudverk, det fungerade ett tag men nu är den där och slår mig igen! inte kul! 

jag vill säga en vits! men kommer inte på någon. 
det var två tomater som skulle korsa en gata,
den ena blev överkörd
då sa den andra: kom ketchup så går vi
hahahahaha!! nej. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback