thank you my little princess<3 I'm so chocked

är i chocktillstånd för nuet. blev så jävla chockad när jag så min header och överskriften till inlägget nedan, jag vet inte vad jag ska säga! Jag bra aaa jag gjorde inte det här igår!! men sen så läste jag och kom på att hanna kan mitt lösen och vet det mesta inom sådant här bloggmojs, jag lugnande ner mig lite och läste vidare. jag läste med leende på läpparna,
jag älskar dig hanni<3  tack så jätte mycket har försökt att komma på det men noep det gick inte, du får hjälpa mig flera gånger om!  oj! nu så jag att hon har ändrat lite färger och så också! I'm a happy fish! 

ja ligger i sängen och har precis gått igenom ett "chocktillstånd" blev riktigt paff alltså! <3 ska snart ut och leta ägg, "påskharen" kom ju ihåg oss igår! *ironiskt* jaja bättre sent än aldrig! ska äta först. igår såg jag på millenium undrar när nästa del kommer?! klockan är nu nio, jag vaknade halv nio bara så ni vet. (intresseklubben antecknar) här är bilder på mitt armband jag har flätat, mamma har gjort det runt om! 
  
väldigt lätt att göra! 
man har 5 st tänntrådar runt 60-70cm
vik de på mitten så du får tio st
sätt fast trådarna med böjen uppåt
dela in så de blir fem grupper, alltså två trådar i varje grupp
ta den yttersta till höger och lägg den över två grupper
samma med första gruppen till vänster
ta sedan den gruppen som är längst till höger och lägg över två
sedan längst till vänster och lägg den över två 
och s vidare o vidare..
inte så svårt! /moa tipsar!

Kommentarer
Postat av: hananas bananas

varsågod, det var inte så jobbigt :D hade ändå inget annat för mig min söta unge, jag kan fortsätta hjälpa dej med designen nästa vecka om det är nåt mer du vill ha hjälp med.

puss, love ya <3

2010-04-04 @ 09:42:38
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/
Postat av: Anonym

satte du på den sen på ett läderband typ då? :D <3

2010-04-05 @ 23:29:21
Postat av: moagoa

japp det gjorde jag, eller mamma :D och en knapp också.

2010-04-05 @ 23:34:01
URL: http://moasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback