the day

väckarklockan ringde och jag mördade den pinligt tills den tystnade. jag gick upp satte på mig orienteringskläderna och gjorde i ordning mig och sedan reste vi iväg ner till det härliga götet! jag, pappa och linnea. klockan 10.32 prickade de av mig vida start, 10.33 tog jag angivelsen, 10.34 nafsade jag åt mig D16 kartan och valde ut det bästa vägvalet till kontroll ett, 10.34.55 pip, pip, pip, pip, piiip! jag sprang iväg och kom i mål med ett grajtans spagajtans lopp i bakfickan! missade en kontroll trodde jag var vid nästa kontroll (7) och tog kompasskurs helt och fel håll men det fixade sig!
I'm a happy orienterare!

Kommentarer
Postat av: Lina

fattade inte så mycket men det verkade som om det gick bra så grattis :DD<3

2010-04-10 @ 18:58:38
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback