yippie!

oj oj oj oj vad jag har varit ute idag! jag har planterat blommor, krattat grenar, skördat kockor och potatis? 
ja tänka sig potatis, hahaha onormalt yess! snart kommer liselott, undrar när hannis kommer? snart hoppas vi på iaf! ska fräscha till mig och mitt utseende, byta om. när båda min rockers har kommit ska vi handla till vir middag. middagen idag är tacos! mummsfillibaba hey! vi ska också hyra film, (hahaha höll på att skriva fil!)  nä men ska ta och byta om nu guys... ni får läsa mera senare!
mina najsiga trädgårdsbrallor från girden girl, skön..T

Kommentarer
Postat av: Lina

Dom var ju faktiskt riktigt snygga! :D

2010-04-02 @ 18:32:55
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback