back to the begining!

night! skulle bara visa upp mig lite.. har varit utan min dator och mitt internet i hela två veckor nu! skönt att vara tillbaka hemma igen! home sweet home you know! och jag fattar inte att statistiken kan ha gått upp te 40 och sedan ner och upp och sedan hållit sig på en nivå..?  jaja!

har varit på o-ringen skrev jag det innan jag åkte? men iaf så gick det jätte bra, jag blev femma sammanlagt! för liselott gick det mindre bra, vet inte vad hon blev men på övre halvan tror jag nog! efter o-ringen åkte vi till funäsdalen/bruksvallarna vi hade en stuga där för 10 år sedan och den ser precis likadan ut! samma kuddar, dukar, samma soffa och till och med samma wettexduk! blää!! där kollade vi lite. 

vi sprang fjäll orientering, jag och mamma sprang som en patrull ihop och vi blev 2 på 80 min.. vi hade en bana på 8.8 km och en stigning på 270m  vi var rätt sega i benen efteråt! pappa och linnea sprang 14 km!!! jag skulle dött hahaha!!

när vi åkte till funsädalen stannade vi för att gå till sveriges högsta/längsta vattenfall (97m) det var jätte fräckt! och fin utsikt var det från toppen!  

nu ska jag ta mig lite kvällis imorgon får ni en hel del bilder! puss påt!


Kommentarer
Postat av: liselotta

nehe du...försök inte. jag kom då på den bättre halvan..det var nära, men rätt ska vara rätt annars blir det bara fel och då blir det inte rätt :P



pöss

2010-08-09 @ 09:10:49
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback