fan vad det går brao!

härligt att se att statistiken flyter på! upp åt 30 varje dag hela veckan :D

blev inget bak idag men dar emot har jag stekt fiskpinnar så min lunch blev en riktigt gourmé middag.. host! har möblerat om som sagt men klar blev jag ej. det tar vi någon annan dag. har bara degat som alla andra dagar, kollat på RAW klipp youtube hahah man pissar på sig! har nästan gjort klart mitt album mmmm! 

imorgon ska vi upp early, då blir det tävling i stenungssund vet inte när jag startar men det ska jag ta reda på nu. första start är vid tio, halv elva. vi är efteranmälda också så vi startar nog några minuter innan det.

färskare tomater går inte att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback