lånar linneas dator!

Eftersom min dator är inlämnad och jag får den nya nästa vecka blir det inte mycket till bloggning så nu har jag lånat min superduper snygga systers dator och den är bara så braaaa, hade hellre haft en sånhär än de datorerna vi ska få....dom e dåliga. Imorgon blir det läger med klassen, vi ska paddla kanot i två timmar ungefär och till själva camping grejen är det en timmes prommenad, funny! Ska sova med Liselott, Hanna och Lisa..och kanske någon kille...hoppas =))). Det kommer att bli super det!!

Jag har precis slängt in en rulltårta i ugnen, den ska jag ha med maj i morgon, inte hela då. Klockan 18.00 kommer mina gäster, då blir det ett så kallat släktkalas för mig! tidigare på dagen fick jag en jättefin ring av Hanna den sitter som ett plåster på såret haha! Och efter skolan kom Liselott med sin present! Av henne fick jag en såndär halsduk som sitter ihop liksom, en sådan har jag velat ha så jag blev glaaad när jag såg vad det var jag hade fått!

som saget så blir det ingen uppdatering på dos days! poor you!

nu ska kika run på andras bloggar haaaa deeet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback