pinsam träning?

första träningen med hälle blev väl inte som jag hade önskat... bara jag och tränaren där. då ville jag helst bara hem men jag kunde ju inte säga äh jag drar, det hade ju blivit ännu mera pinsamt.. men jaja det gick brao iaf. vi sprang en runda på 6-7 km först upp för dynamitbacken, sen in på en väg så man kommer till lelångebanan och sedan lelången bort till norrskolan och mellan husen te rimnersvallen. en rätt så rolig tur! rekommenderas! det var skönt att stretcha efteråt och så börjar har rabbla massa muskelnamn, trodde han att ja en liten tjej skulle komma ihåg allt det där? det jag kommer ihåg är typ tvilling och flundramuskeln eller något sitter i vaden. nää men nu ska jag lägga mig, imorgon får jag sovmorgon för nu har jag inte glömt att dra ned rullgardinen. också ett tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback