S O M M A R L A N D !

Hej är hemma i från Skara nu. Åkte vid nio så vi var framme vid halv elva. Vi var där ända tills det stängde. Eftersom vi kom med västtrafik fick vi VIP ingång, gratis fika och rabatt i kiosker. Tyvärr var inte vädret som man hade önskat, gärna lite mer sol och värme så man kunde ligga i vattnet mer än en halvtimme timme som vi gjorde. Vattenlandet är ju det roligaste. Vi hade det mysigt iaf när vi åkte karusellerna och sträckte upp armarna så långt det gick mot skyn och när vi skyddade oss mot vattnet som försökte tränga sig igenom regnjackan när vi åkte Newton. Våra favoriter var Gruvbanan och Vikingaskeppet! 

Nu skall jag duscha, vi fick aldrig gjort det där så det kommer kännas sköönt! imorgon är det första skoldagen efter lovet och det pirrar lite i kroppen av förväntan. Efter skolan skall jag vara med lajsibajsi. Nej men! 

nej usch, nu ska jag ta en dusch!

Kommentarer
Postat av: mosas gosa

Sv: jag kan se texten, men den är säkert damp, orkar inte göra något åt det ;)



puss

2010-08-22 @ 21:37:14
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/
Postat av: Lina

Snygga rim där på slutet Moa! :D

Håhåhå imorgon får jag träffa dig! NAJS

2010-08-22 @ 22:47:32
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback