something good can work

nej men tjenare igen! har varit ute och fiskat lite makrill ute hos kusinerna i munkedal om ni undrar vart jag tog vägen.. vi fick 6 st därav två fångade av mig! annars idag har jag hmmm inte gjort mycket som vanligt. jo jag har bakat bullar med linnea mummsigt! 

nu ska jag pilla lite med sofia morgardts design.. får se hur det går inläggen ligger lite huller om buller haha!! 

imorgon ska jag ragga upp någon sommarpoolare som vill göra något.. någon som vill?? hahah pinsamt om ingen kommenterar men det år jag leva med i så fall! 


miss you two.

Kommentarer
Postat av: PopKnytt

JAG VILL!! :D Lilla Mosis-Gosis<3<3

2010-08-11 @ 22:39:33
Postat av: Lina

Jag vill! Attans jag var inte först... :( Men jag kanske ska iväg imorgon så det kanske inte går :/ Men kan inte PopKnytt så give me a call!

2010-08-12 @ 00:50:27
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback