vad är det för dag idag?

nej det är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! det ni, den slår ni inte va!?

ja det är min födelsedag idag och jag tackar alla som har gratulerat mig på min dag, och alla som har skrivit så gulliga sms.. varför inte fylla år varje dag?!

Idag vaknade jag 10 minuter innan bara mamma kom in sjungade genom dörren med frukost och presenter. Härligt att vakna upp och vänta på prassliga paket!? Vi fick gå upp vid sju eftersom vi skulle iväg och tävla jag och mamma. Vid tävlignen träffade jag johan han skulle springa sm i sprint orienteringsskytte, han kom trea där tillslut. Jag ville springa D16 eftersom jag ska springa dala-dubblen med malin och då måste jag gå upp en klass. SÅ då tänkte jag träna lite inför det, men byta klass det fick jag inte! så jag fick gå min D14 bana. regnet pste ner där jag gick i min a svarta stövlar och mitt svarta överdragsställ men i mål kom jag när solek sken! jag blev inte sisst iaf!

På väg hem åt vi på Ikea. Vi köpte även lite grejer som en taklampa till mig och ett tyg jag ska ha som avskärmning. Hemma fick jag yttligare lite fler presenter men dom får ni se när jag fotograferat de och jag har fått macbooken!

Tack igen puss på er!!
HAPPYFACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback