förlåt mig kultur Sverige

förlåt men melodifestivalen är nog det töntigaste jag har sett! ingen humor, inga bra låta, kassa konferencier!! otrolig otroligt otroligt BOOORING! jag dör. mamma kom nämligen och bytte till reprisen av "festivalen" mitt uppe i phineas och ferb program. jag att och kollade en stund.... men jag stod inte ut och flydde fort som attan innan anders bblbla bla skulle börja sjunga! och när mamma kom upp till mig för att hjälpa mig, börjar hon idylliskt sjunga på någon ny funnen "dansbandslåt" från "festivalen"!! nu dog jag igen. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag måste verkligen hålla med om att humorn detta året verkligen var botten. Men jag gillar programledartjejen, hon som har varit med i hey baberiba (har glömt vad hon heter) ! :D Måns är väl ok men han andra är så kass så jag har lust att spy på honom. :)

2010-02-07 @ 12:59:40
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback