god morgon i vinter kylan

hej hej, god morgon god morgon! har kollat på vintergatan nu avsnitt 5. vaknade idag vid 7 ungefär så jag är lite seg. soona blir det frukost, macka och mjölk med oboy. det ska bli gött. senare ska jag ut och skotta det som har blivit igensnöat. inte fullt lika mysigt som att de på vintergatan i sängen min. os i går riktigt stolt över de svenska herrarna 1 och 3 i skiathlon! de andra grenarna är jag inte imponerad. jaja hoppas ni sov gött alla fall!  
     
mucho mucho  grande snö 

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Har Veckans blogg nu så jag hoppas att du är en av dem som anmäler sig! ;)

Kram - Michelle

2010-02-21 @ 09:22:18
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback