hos liselott

en bild som inte är tagen idag!
hej hej är hos liselott! har spelat urban sedan vi kom hem kul kuligt bara det att lottan är lite bättre än vad jag är. nu har vi ätit kyckling med rotsaker och det var gott gottigt. idag i skolan var det tråkiga ämnen men roliga lektioner! hahaha det blir så när man sitter vid just roliga typer! när jag har dragit mig hem så ska jag duscha och öva på både spanska engelska och so. (som igår). idag fick vi tillbaka matteproven och jag hade inte ett enda fel! 6 st ok+ och 2 ok, så 13 37!  undrar hur det gick för lottan hur gick det för er??  ciao bela!

Kommentarer
Postat av: Lina

hehe jag fick ett fel och 1 ok- tror jag. Sen så fick jag like ok+ och lite ok. :D Vet ju att jag kan bättre men jag hade inga rester så jag är nöjd! ;)

2010-02-05 @ 19:48:42
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback