jag ska sjunga till en speciell!

... och denna väldigt mycket speciella person är min bundis, bästis, kompis, vän, mumin, lyssnare, allt, blomma, solståle, hom lyser alltid upp min dag för hon är så go med sina små busiga skämt! denna personen är mycket mycket speciell som ni märk, men det finns bara plats för en. så nu sjunger vi.
Ja, må hon leva!
ja, må hon leva!
ja, må hon leva uti hundrade år!
javisst ska hon leva!
javisst ska hon leva!
javisst ska hon leva uti hundrade år!
och när hon har levat!
och när hon har levat!
och när hon har levat uti hundrade år!
ja, då ska hon skjutas!
ja, då ska hon skjutas!
ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!
oh, när hon har skjutits 
oh, när hon har skjutits
oh, när hon har skjutits på en skottkärra fram!
ja, då ska hon rida
ja, då ska hon rida
ja, då ska hon rida på häst bak oh fram
oh, när hon har ridit
oh, när hon har ridit 
oh, när hon har ridit på en häst bak oh fram 
ja, då ska hon bada 
ja, då ska hon bada
ja, då ska hon bada i ett glas med champaaaaagne
HURRA HURR,; HURRA,HURRA!!!!!!!
GRATTIS PÅ 14 ÅRS DAGEN LISELOTT MIN!!
'
jag älskar min dubbelhaka
HAPPY BIRTHDAY! 
from me! 

Kommentarer
Postat av: Linadenbästa

GRATTIS TILL LISELOTT! :DDD<3333

2010-02-22 @ 09:41:13
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: maaaaadde

grattttis till våran underbara liselott!

så fin text o så fina bilder du hade gjort moa goa!

hihi o du moa, vi får göra något på lovet tycker ja ;o <3

2010-02-22 @ 10:53:04
URL: http://liiivingmylife.blogg.se/
Postat av: din älskade bundis!

Ååå tack min älskade Mooaaa!! det var det sötaste :) haha vilka fina bilder du har hittat då, allt från köping förrförra året men också nu i vinter ;) TACK söta du! <33333333333

2010-02-22 @ 12:33:17
URL: http://lottatotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan va söt bild den var när du och liselot står på en balkong med vattnet som utsikt otroligt söta !

GRATTISS LOTTA ! <333

2010-02-22 @ 17:31:51
URL: http://elinnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback