min blogg er bibel

hallo hade tänkt att byta header det matchar inte riktigt med färgerna, så vad tycker ni jag ska göra? en färgglad, både och, eller svartvit eller i mörka färger, ljusa färger, klara färger, GE MIG FÖRSLAG!! men får ta och klura på det. har faktiskt gjort klart hemuppgiften! jag är 1337! såg faktiskt en blogg som hette 1337 den var inte s fin. ni kanske undrar vad överskriften handlar om? men det är ju så jag får fler och fler läsare varje dag!!! jippi! jo en ska till en ny serie av vinter gatan har börjat och igår satt jag och glutta på de två första. ska se om det kommit några till. sedan blir det hal åtta hos mig därefter mästarnas mästare. haha stefan holm är för go för han sk googla på allting! men ciao ska gå och googla på allting nu!!

Kommentarer
Postat av: Lina

färgglad tycker jag! Eller klara färger eller svartvitt!



Och visste du att om man googlar så tar det lika mycket energi som det gör att koka upp vatten till en kopp te!? Det lärde jag mig på fallens dagar, tänk på det innan du googlar! ;D

2010-02-02 @ 20:20:19
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback