min hjärna har slocknat

hej just nu fattar jag ingen ting, matten går sug, och jag sitter på sängkanten och orkar inte lägga mig. på spanska provet var det kul alla satt och prata med varandra så det man inte fatta fattade man tillslut typ. jag och natta är bara så bäst på spanska asså. idag har jag sett på farsan den rekommenderar jag verkligen! hahaha roligaste film på länge! idag skulle jag kanske vara med hanna men det blev inte så för hon kom på att hon skulle vara men linnean. man snart så kommer en tid även för mig. en tid då man ska ha skoj och leva livet fullt ut till finger slash tårtopparna. oj! klockan är 00.05 tihi vad tv:n busar med mig. just nu funderar jag på vilken bild jag ska lägga upp. en från förra året blir det god natt! söv sött vökna vött mina kissapor!

Kommentarer
Postat av: nataliethebest

hahahah moa vi är bäst på spanska !

åhh förästen har du lämnat in den spanska grejen om älgen som är en höna ? 'HAHAHHAHH xd <3

2010-02-13 @ 11:04:53
Postat av: Lina

Vi måste hitta på något snart, typ sova över eller nåt tycker jag! :*<3

2010-02-13 @ 11:13:02
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback