mummsigt

hej hej hej! jag har nu tryckt i mig en stor rulltårtebit, en drömrullis för att vara exakt. nu är jag framför tv och i den åker det skidåkare, skridskoåkare, curlingspelare och linnea sitter bredvid och lyssnar på knasig musik. en sak jag är glad över att det snart är lov! tihi kuligt ska det bli då. jag håller också på med engelskan för vi har ju prov imorgon! o just det jag måste be mamma skriva utvärdering om min maträtt, det får jag göra nu! I skolan idag på musiken hahaha skrev jag och madde historia i bra musik våran lördag låt kommer här men dock bara i text! 

LÖRDAG

 

Det finns en dag i veckan som är jätte bra

Den börjar på L och slutar på ördag

Denna dag är fantastisk, fin o underbar

KLAPP PÅ GITARR 

 

Det är löördag i dag och det är mysarnas dag

Det är löördag idag och det är bättre än bra

 

Man kan mysa olika i olika hem, men hos oss är det alltid filmkväll

MELLANSPEL

 

När man ser på filmer om mys och romans, vill man ha en bulle med glans

BUUUULLLE

 

Det är löördag i dag och det är mysarnas dag

Det är löördag idag och det är bättre än bra

 

 PS. inte riktigt klar ännu! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback