ojsan!

tihi! nu var det lite längesedan jag skrev! men men  jag har inte haft lust eller ork snarare sagt. har haft mycket på siståne. nu kollar jag som vanlig på os i  vancouver, go sverige go go, go sverige! heja kalla heja ferry! nu är det bara curling, hockey, störtlopp, slalom, sprint, lång, kort medel och alla andra sporter vi ska spöa norge i! jag har faktiskt spelat sims nu två days in raids och jag har bara byggt hus! det är roligast. jag har byggt hus med källare på sims 2 faktiskt. ett hus som blev liiite för stort. och ett lagom som är lite mindre, hade tänkt att göra en familj till det. några namnförslag? 
nu är det så att malin min bästevän har dragit USA! hoppas att hon har det bra! har du det? och vi hoppas också att hon har det bäst, roligas och soligast! idag har jag åkt en mil skidor så nu är jag trött och ny duschad. och förra helgen åkte jag 1,2 mil på näset, idag åkte vi vid bjursjön. nä nu räcker det med text bara en mening till: på lovet ska jag sova över hos lina och i morgon fyller hanna och på måndag fyller liselott 14 år så grattis till de nya fjortisarna! 

Kommentarer
Postat av: hananas bananas

men FÖRFAN jag fyller inte FJORTIS. jag fyller fjorton för helveteeeee!!!!!!! 14!!!

2010-02-17 @ 20:48:35
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/
Postat av: matilda

Nu får ni bestämma, ska jag blont och långt hår elr mörkt och kort!? NI BESTÄMMER! ALLA FÅR TYCKA TILL!=) KRAM<3



http://MatildaSimonette.blogg.se



Ps. drar två personer som jag länkar bland mina kommentar röster. Har över 1.000 läsare, så ja... du tjänar på det.:)

2010-02-18 @ 03:18:20
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback