snart på väg!

wiiiee nu är jag snart på väg till linadenbästa för att sova över! jag ska bara packa, byta om och ta något för att fylla på mat förrådet. vi ska ha det bäst! eller det har man ju med linadenbästa hahaha! vi ska säkert gå ut så jag får packa termobrallor och jacka. just nu håller jag på med en snöbana ute, jag har precis hällt vatten på den så att den ska stelna och frysa till is! idag är det även lottans födelsedag men det vet ni nog efter all information ni fått här nedan, det är även första dagen idag för hanna i tenndalen att kasta sig ner för skidbackarna med linnea, det är även först gången jag ska sleepa hos lina, det är första gången idag jag har skrivit så här många första gången idag! hahaha ! ha en underbar dag idag! jag skriver mer sedan hos linadenbästa's palce! 
   
TILL LINADENBÄSTA TRYCK DIT PILEN HÄNVISAS > LINADENDBÄSTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback