statistiken ska vi inte tala om.

ja, statistiken går ju sådär. i förr går och i går upp i taket, nu ner i braket! ja ja. nog om mitt tjat om det. jag undrar om det går något bra på tv i kväll, vet ni? ni en sak i alla fall, att jag varit sjuk. känner mig inte riktigt botat ännu med det kommer nog med tiden. en annan sak jag undrar är om ni vet några skojsiga bloggar som jag kan läsa? jag har ju massor men vill ha MER. ohhhh älska mer, älska mer! ÄLSKA MER! mer är gott. hahaha. en grej jag kom  är att  varje gång (nästan) jag skriver så ska jag alltid äta efter. eller så har jag precis ätit! men love yaa.
just det så glömsk man kan va! jag har ju varit med alice idag och bakat snoddas tills på fredag. då ska vi ha spanska myyys!!
slänger in en härlig bild på bundisen för att jag saknar att vara med henne!!

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Sv: Det jag menade var allt :P

Men vill du inte så är det lugnt ;)

2010-02-03 @ 19:21:12
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: bundisen din

hej gumman, jag saknar att vara med dig ja med, jag saknar också alla roligaste stunder ever som vi har haft, som vi brukar skratta åt. Vi får leka någon dag...snart hoppas jag :) <333

2010-02-04 @ 10:35:13
URL: http://lottatotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

har hon dissat dig för lisa nu ? :O

2010-02-04 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback