dagens...

hahahahah! dagens bild har jag tyvärr inte men dagens MÖTE eller DATE kalla det vad du vill!! kul vare i alla fall dagens samtal!   det var efter bion jag och liselott skulle gå på toa, bakom oss i kön står ett par i 16-17 års åldern. ja o lottan skrattar om en liten dörr som sitter snett framför oss, vi säger att den är nog för dvärgar! några sekunder efter säger killen bakom oss. ( stelt, nervöst, lågt och framför allt TÖNTIGT! får killen ur sig....
... vad tyckte du var bäst i filmen då? 
- vet inte, du då?
- jag tyckte det var fräckt när de flygde.
- mm.
- och de flygande stenarna. 
man skulle sett det i 3D vad fräckt det skulle bli då, men det var ju fräckt det här med. 
ni kan tänka att jag o lottan flabba!!! vi typ dog! han märker ju att vi skrattar åt dom och då säger han
- dom skattar nog åt dvärgen.    
Vi skrattade hela vägen ner till kampenhof!!  

Kommentarer
Postat av: hanna the one

dom skrattar nog åt dvärgen HAHAHAA

2010-01-05 @ 01:05:09
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback