en sak jag stör mig på!

ja, nu är dt så att jag stör mig på en sak eller jag stör mig på många saker men just den här är jobbig. ja de är så att jag stör mig på folk som skriver låååånga inlägg! man orkar ju inte läsa! och särskilt inte när dom lägger in flera låånga om dagen. tungan måste ju torka ut, det är några som jag följer som jag inte riktigt vet vilka de är men de gör såhär så nu har jag slutat följa dom. så om ni vil att jag sa läsa era lägg in korta inlägg gärna flera gånger om dan! 
nu ska jag baka bullar! 
 bild från idag.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha moa, när jag skriver korta inlägg så klagar alla på att jag skriver för kort! Men jag skriver lagom långa, ibland väldigt korta och ibland långa men oftast mittemellan, typ lika långa som dina ;D<3



So if you want a good blog - read mine :D

2010-01-10 @ 14:48:08
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback