gammal sång

Sitter och nynnar på någon gammal sång! 
idag har det var kul som fann, 
hahaha spelat urban, lallat med hanna, lajslajs och liselott. och de andra
i klassen sörru! jao o lajs målar super duper fint på paintbrush, 
vi målaj jorden om 50 år bara lite överdrivet haha!
nu som sagt lyssnar jag på musik och räknar åttor blev
inte igår, orkade inte då. ska duscha och fräscha upp mig lite, känner mig 
instängd i svett. men har inget schampo som luktar gott, inte bra! 
annars idag har jag ätit tacos, städat, övat spanska och lite så. 
när jag och lajslajs skulle ta bussen hem idag hittade vi ett USB, 
visserligen hade det blivit överkört av bussar men vi tog det 
och tryckte ut det och prövade det på bussen men det
 funkade inte så ska testa det nu. undrar vad det är i det!     
Ingenting, ingenting i min kalender idag 
Inga vänner kvar
26 bor i andra hand och har inge kul borde ta mig ut 
stackars mig (stackars mig) ingen bryr sig om lilla jag 
jag vill höra någon säga mig (säga mig) 
att imorn blir en bättre dag 
oooh 

Som i en gammal sång (gammal sång) 
som spelar på min grammofon 
vill höra samma sång (samma sång) 
där allt blir bra imorn 

Lördagkväll, sitter ensam på en öde perrong 
nynnar samma sång 
minus sju 
röker fyra cigaretter i rad, inget gör mig glad 
stackars mig (stackars mig) för ingen bryr sig om lilla jag 
orkar inte längre vänta på (stackars mig) 
att imorn blir en bättre dag 
oooh 

Som i en gammal sång (gammal sång) 
som spelar på min grammofon 
vill höra samma sång (samma sång) 
där allt blir bra imorn 

Det är bara repetition, repetition, repetition jämt 
oh ohhh 
för jag gör ingenting i flera dagar 
flummar, somnar om och vaknar medan andra går till sängs 

Det är bara repetition, repetition, repetiton jämt, jämt
oh ohhh 

Som i en gammal sång där allt blir bra, där allt oooh 
Jag hör en gammal sång (gammal sång) som spelar på min grammofon 
det är bara samma sång, oh (samma sång) där allt blir bra imorn 
ooh

(gammal sång) 
som spelar på min grammofon 
det är bara samma sång (samma sång) 
där allt blir bra, där allt blir bra imorn
ooh

ja det är lite dampigt men det får gå för today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback