i don't like to be sick

jag sitter och har precis kollat på top model sista avsnitten i morgon tror jaj. förut tog jag en basse glass det var mumsigt. jag fryser och svettas på samma gång och mår redigt dåligt för tillfället. linnea bakar ciabatta samtidigt som hon äter vaniljglass och gör någon röra på kremefraiche, vaniljsocker och det skulle man visst ha till glassen sade hon så vackert som fann! vi har ju matematikprov i morgon och jag har inte tränat, jag kanske inte ens kommer till skolan i morgon, vem vet vem vet, gud vet! linnea sade precis att det var jävligt nyttigt de hon äter, hmmm?? man kan visst ha det allting , så nu tar hon fram bullar ur frysen, och säger fyfan vad nyttigt! men jag tycker det räcker med basseglass!

Kommentarer
Postat av: lajssa

Krya på dig...pusss

2010-01-27 @ 18:01:44
URL: http://lisaclaeson.blogg.se/
Postat av: Lina

Mår också lite illa just nu D: väldigt ont i huvudet :s



KRYA PÅ DIG!!! <33

2010-01-27 @ 19:27:44
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: amandamattson :)

Jag har själv ont i min mage! :(

krya på dig moa <3

2010-01-27 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback