någon har längtat ..................................... och det är skönt

hej. hanna kom hem i torsdags men jag träffade henne inte för än i fredags! men nu är det måndag och jag har inte skrivit sedan när det nu var och hanna har längtat på att jag ska skriva så nu skriver jag till henne!
                                                                                                                           
Hanna är en filur som man måste locka fram för att få smaka på det goda, man kan kalla henne för en karamell! om on hon man inte har lockat fram henne så synd! för hon är bäst! hon är den som alltid livar upp stämningen med roliga skämt. den som alltid lyssnar, som förstår, har samma problem, tycker samma men vi har allt olika musiksmak men vem bryr sig! hahaha! hon är så söt när hon burrar o gosar på hennes mysiga sätt! när man är hemma hos hanna eller om man är hos mig är hon lat och det är charmigt, särskilt när hon ska upp på mårnarna. men när hon ska lägga sig är hon pigg!! vilken buse jag ha att göra med. men om man skulle skrapa i hop alla minnen jag har med henne skulle den bli dubbelt så stor som jultomtens! jag minns de första gångerna jag mötte hanna, jag var blyg då, det var första gången på ht 08 i 6:an.jag minns att jag tyckte hanna var en av de "coola" så och snyggvar hon också och att henne ville man ju va med! och så blev det och det tackar jaj för!      
hon är hon och det är det bästa.
                  



      you know I love the picture!
men nu måste jag dra och stänga av musiken (bjurö klubb, laleh) för the buss is comming! 

Kommentarer
Postat av: hanna

I LÖVE YOU!!!

och bajskorvar!!!

2010-01-19 @ 12:24:19
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback