rubrik:

ja, jag kom inte på någon bra rubrik så det blev rubrik: men iaf så kommer nog liselott hit om en timma eller mer, hon ska ju sova över här! men jag vet inte hur vi ska sova, om vi ska sov skavfötters, huvudet åt samma håll, på luftmadrass, i koja eller på något annat sätt. i morgon blir det nog IKEA ska kolla på fåtöljer i smyg hahaha! mamma och pappa vet inte att jag vill ändra om i mitt rum de skulle bara säga onödigt! jag har ju inte haft det såhär som jag har det länge så får la ha det något år eller halv år till.  Men som sagt kommer liselott så får göra mig i ordning! det blir nog skjorta, leggings , linne & kofta! 
julia, jag, liselott söta som få på orienterings träning!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med bio!



Jag bara undrar en sak; vart/I vilket program har du gjort din header? :D

Svara på min blogg så är du bäst, fast det är du ju redan 8D <3

2010-01-04 @ 14:10:52
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: samma som ovan

HAAHHAH det var på facebook du hade skrivit bio om du undrar vad jag fick det ifrån haha, såg att du inte hade skrivit det i inlägget sen XD

2010-01-04 @ 14:11:51
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback