tid. tid. time

jag som ni ser har jag inte haft tid att skriva, fullt upp med liselottan! och i dag har jag inte haft orken att logga in mig. nu har ja bytt header också tihi jag gillar det som ni säkert märkt! en zedra blev det men ska fixa till den lite. idag har jag åkt skidor ca 8-9 km på klämman. jag malin och julia åkte det, jula var som bambi på hal is det var första gången hon åkte skidor "seriöst", men det gick väldigt bra i slutet! nu ska jag läsa i min på började kitty bok, film mysteriet. när skolan börjar på måndag ska jag dra ner till bibblan och låna första delen av trilogin Tillsammans. har NO-prov på muskler också så får öva på det!  
bllä på er!!!

Kommentarer
Postat av: Liiiinaaaa

PÅ MÅNDAG FÅR JAG TRÄFFA DIG FÖR FÖRSTA GÅNGEN 2010!!! :DDDD

2010-01-09 @ 17:18:37
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: liselottan

haalllo fetto!

du gör helt rätt som lånar "tillsammans"! du vet ju hur brad en är (och nu sipper jag högläsningen ju) hahahah XD puss älskar diiig moooasagoooosa! <333

2010-01-09 @ 19:01:25
URL: http://lottatotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback