to be sick it's like hell - kan man skriva så?

ja som ni säckert vet är jag sjuk och det är blä. det känns som man inte vet någonting. en annan sak ni vet är att jag och engelska går inte ihop, men försöker använda det jag kan eller tror jag kan på bästa möjliga sätt. 
en sak jag märkt är att dom har ändrat här på blogg.se inte sidan blogg.se utan när man loggar in på sin egna blogg men det visste ni väl också? det har varit så ett tag. det jobbig är att man inte kan se statistiken, går det för er? störande är det i alla fall. en annan sak jag kom att tänka på är att jag inte har någon musik smak ,eller jo det har jag men ingen favorit precis. jag vill också tycka om ett band eller en artist jätte mycket, men det gör jag inte. det vill jag så är det någon som vet något brao bando såo skrivo tillo migo snello!
hanna är koncentrerad, och just det är det någon som vet vart man ändrar färgen på det dära sträcken under inläggen och det på sidan har till vänster????

Kommentarer
Postat av: Lina

Lykke Li är jättebra och Coldplay äger rååå! Håkan Hellström är också grym! (y)



KRYIS PÅIS DIGIS! <33

2010-01-29 @ 19:04:02
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback